Հիմնահարց 1. Ֆրանսերենի և հայոց լեզվի տիրապետում
- Բարելավել բոլոր աշակերտների ֆրանսերեն և հայերեն լեզուների մակարդակը։
- Կարևորել ֆրանսիական մշակույթը և հայկական մշակույթը:
- Ամրապնդել ֆրանսերենի տիրապետումը աշխատակիցների համար:
Հիմնահարց 2. Համատեղ կրթական ուղի փոքր խմբից մինչև տերմինալ
- Ստեղծել, խթանել և ներդաշնակեցնել աշակերտների ուղիները մանկապարտեզից մինչև ավագ դպրոց:
- Համախմբել աշակերտի լեզվական դասընթացը, լեզվական վկայագրեր ստանալու հնարավորությունը:
- Ամրապնդել գիտական և տեխնիկական մշակույթը
- Մշակել թվային մշակույթ և նոր տեխնոլոգիաներ
- Բարելավել հատուկ կարիքներ ունեցող աշակերտների, ուսման կամ այլ խնդիրներ ունեցող անձանց ներգրավումը:
- Աշխատել ընդհանուր մշակույթի գնահատման վրա
- Մշակել աշակերտների հումանիստական մշակույթը `հասկանալու ժամանակակից աշխարհի մարտահրավերները: Ստեղծել համերաշխության ծրագրեր:
Հիմնահարց 3. Ապրել և լինել միասին
- Համընդհանուր ինքնության ամրապնդմամբ
- Նպաստել ընդհանուր արժեքների վրա հիմնված քաղաքացիության խթանմանը:
- Զարգացնել համոզվածությունը և խթանել բարեկեցությունը:
- Զարգացնել շրջակա միջավայրի և հյուրընկալող երկրի նկատմամբ հարգանքը: Բացահայտել
այն նախագծերը, որոնք պետք է հասնեն հատուկ նպատակների: